Середа, 17.10.2018, 10:28
Вітаю Вас, Гість

Як працює психолог

 

Дитячий психолог — фахівець, який допомагає дорослим зрозуміти, що відбувається з їх дитиною і з ними. Робота йде як з дітьми, так і з дорослими по виявленню проблеми та пошуку рішень.

 

Психологічне консультування дітей — це особлива форма допомоги Родині з боку психолога або психотерапевта, орієнтована на подолання життєвих труднощів дітей та їх батьків.

 

Завдання дитячого психолога — створити умови, в яких Вам буде простіше і зрозуміліше побачити себе і життя своєї родини з боку, усвідомити, які установки і дії створюють проблеми.

 

Мета консультування — вирішити проблему, яка виникає у дитини і (або) виховує дорослого шляхом аналізу сформованої ситуації, знаходження балансу у взаєминах і відновлення сприятливого психологічного клімату в родині.

 

Дитячий психолог працює з актуальним станом дитини і батьків, проводить первинну діагностику, ставить питання про життєвої ситуації та структурі сім'ї. В процесі спілкування психолог створює умови для того, щоб клієнт (батько-дитина) усвідомив свою проблему, зрозумів її причини і знайшов рішення.

 

Форми роботи дитячого психолога:

 

індивідуальна (в тому числі ігрова, пісочна терапія, арттерапія та ін) і групова (дитячі тренінги);

психологічна робота в контексті сім'ї (спільна робота дитини і батьків)

В яких напрямках працює дитячий психолог:

 

– Дитяче індивідуальне психологічне консультування;

– Психологічна корекція дитячих особистісних порушень, таких як вередливість, агресія, замкнутість і т. д.;

– Розвиваючі заняття як індивідуальні, так і групові. Це заняття з розвитку пам'яті, мислення, уваги і т. д.;

– Індивідуальна психологічна діагностика особистості дитини, рівня психічних процесів, а також рівнем підготовленості до школи і профорієнтація старшокласників;

– Консультування батьків з питань виховання та розвитку дітей.

 

 

 

 

З якими проблемами працює дитячий психолог:

 

– це соціальні ситуації: дитина йде в дитячий сад або школу, розлучення батьків, смерть когось із близьких, поява нового члена сім'ї, випадки сексуального або психічного насильства над дитиною, серйозна хвороба дитини або когось із близьких людей, переїзд на нове місце проживання і т. д.

– агресія, замкнутість, примхливість, нав'язливі дії, сором'язливість, підвищена образливість, упертість, і т. д.;

– страхи і тривожність дитини;

– шкільна неуспішність і неуспішність: не хоче вчитися, не засвоює матеріал, нерозвиненість орфографічної зіркості, неуважність, відчуває труднощі при рішенні математичних задач, відчуває труднощі у пересказывании тексту, неусидчив, погана робота в класі при відмінній роботі вдома, і т. д.;

– проблеми адаптації;

– проблеми спілкування з однолітками;

– патологічні звички: кусання або гризінням нігтів, смоктання предметів, онанізм і т. д.;

– рівень психічних процесів (пам'ять, увага, мислення) не відповідає віку дитини;

– проблеми логопедичного характеру (усунення психологічних наслідків);

– затримка психічного розвитку, аутизм та ін.

– безпорадність батьків, втрата контролю над ситуацією.